Ներկայացնում ենք դպրոցների վերաբացման ուղեցույցի յոթ ենթամասերից hաջորդ երկուսը` դասավանդող անձնակազմի հոգեբանական և սոցիալական-հուզական բարեկեցության և ուսուցիչների պատրաստվածության և ուսման գործընթացի վերաբերյալ
COVID-19- ի համաճարակը կարող է հանգեցնել հոգեբանական սթրեսի ուսուցիչների, աշակերտների/ուսանողների և նրանց ընտանիքների համար: Ուսուցիչների համար այդ սթրեսը կարող է բխել ինչպես առողջության հետ կապված ռիսկերից, այնպես էլ նոր և դժվարին պայմաններում դասավանդման մեծ ծանրաբեռնվածությունից` չունենալով պատշաճ վերապատրաստում: Սա կարող է դառնալ մեծ խնդիր` հանգեցնելով բացակայությունների բարձր մակարդակի և նույնիսկ կարող է ստիպել որոշ ուսուցիչների լքել իրենց աշխատանքը՝ խաթարելով դպրոցական միջավայրի համաճարակային դիմակայությունը կառուցելու ջանքերին։ COVID-19-ի վերաբերյալ կրթական ոլորտի ցանկացած նախաձեռնություն պետք է ապահովի, որ ուսուցիչները և կրթական օժանդակ անձնակազմի աշխատակիցները ստանան շարունակական սոցիո-հոգեբանական աջակցություն: Սա շատ կարևոր է այն ուսուցիչների համար, ում հանձնարարված է նույն աջակցությունը ցուցաբերել աշակերտներին և նրանց ընտանիքներին:
Կրթական հաստատությունները պարտավոր են`
Դասընթացների դասավանդումը վերսկսելու համար անհրաժեշտ է ուսուցիչների և նրանց ներկայացուցչական կազմակերպությունների հետ խորհրդակցել դպրոց վերադառնալու վերաբերյալ, ինչպես նաև տրամադրել համապատասխան վերապատրաստում ու ռեսուրսներ ուսուցիչներին և կրթական օժանդակ անձնակազմին։ Նման աջակցությունը հատկապես կարևոր է այն դեպքում, երբ ուսուցիչներից կարող է պահանջվել վարել դասընթացը և՛ դասարանում և՛ հեռավար մոդելով։
Կրթական հաստատությունները պարտավոր են`